| Riwis / Geluk & Co: |
|
Coördineren, leidinggeven, administratieve organisatie van vervoersonderdeel. |
| |
| Vison Forward Nederland: |
|
Associate Partner. Mensen centraal, verbetering Customer Services. |
| |
| Hogeschool Arnhem - Nijmegen: |
|
Blauwdruk maken, Realisatieplan Call Center, besluitvorming voorbereiden. |
| |
| Riwis Zorg & Welzijn: |
|
Telefonische bereikbaarheid, zorggerelateerde telefonie 24/7. Betere zakelijke bereikbaarheid. |
| |
| Riwis Zorg & Welzijn: |
|
FWG (functiewaardering geestelijke gezondheidszorg) activiteiten. |
| |
| Gemeente Amsterdam: |
|
Dienst Werk en Inkomen integreren in het Contact Center Amsterdam |
| |
| KPN Contact: |
|
Verschillende projecten begeleiden, stroomlijnen van de organisatie van KPN contact, systemen implementeren. |
| |
| Gemeente Zoetermeer: |
|
Opzetten van een Gemeentelijk Call Center, uitgroeien naar Klanten Contact Center Zoetermeer. |
| |
| Domined bv: |
|
Advies uitbrengen over invulling klantcontacten voor deze organisatie. |
| |
| CWI (UWV): |
|
Advisering en begeleiding opzetten Call Centers en werving personeel. |
| |
| Rijkswaterstaat (Ministerie van Verkeer en Waterstaat): |
|
Advisering en begeleiding opzet Klant Contact Centrum voor Corporate Dienst RWS. Professionalisering 0800-8002, de RWS informatielijn voor de burgers van Nederland. |
| |
| Telemail bv: |
|
Reorganiseren telemarketing bureau, winstgevendheid terugbrengen, acquisitie opdrachten voor derden. |
| |
| Maetis Arbo bv: |
|
Opzetten commercieel Call Center, ontwikkeling campagnes en scripts in combinatie met Direct Marketing. |
| |
| LogherSelect bv: |
|
Mede opzetten en vormgeven aan W&S bureau Logher Select (nu Logher Group) |
| |
| Dutchtone bv (Orange): |
|
Opzetten van Call Center voor de zakelijke markt (conform OT2000), 24/7 operatie. Operationeel en project management. |
| |
| Libertel bv (Vodafone): |
|
Operationeel management over vestiging Customer Care Amsterdam. |